Wednesday, September 30, 2009

inteview...

tanggal 29 sept 09..
aku ade inteview kt gombak...as engineer trainning...wahh semangat gtu g inteview...pg2 da siap taw...cal dat ofis...n cnfirmkan kol bape...tolak2 citer..inteview kol 10...kol 9 aku pon grak la..ops...tompat eh kt gombak..sri gmbak...so xde la susah sgt..

tgh2 otw tu..dapat la 1 call dr dri 1 opis ni..from multi b sdn bhd...diorg soh aku dtg inteview as draftperson..aku pon set je la..tp aku mintak petang la..set..kol 3.30...then aku tnye la tmpat nye kt mne..bukit beruntung..amik ko..skali jauh...da xleh nk patah lg da...set je la...

beralih ke inteview per1..time aku kt damansara damai...org tu cal blik..

"chek jaslina...bleh x kte postpon inteview lewat cket..bos kne g meeting la..."

"hmm..agak2 kol bape ye...ptg sy ade hal la..."

"time lunch hour bleh"

"ok"

aku pon lpak la mcd damansara damai lu..lpak2 main wifi kkt ctu...nseb baik bwk lappy...xde la mati kutu sgt.....

kol 12 aku grak g gombak...sejam la aku dlm bilik bos tu...bleh lak dia ajak aku sembang..huhu..xpe2..bleh tunjuk cket cre aku...hahaha...padahal aku da risau ni takut xsempat bukit bruntung kol 3.30..kol 2 lebei aku grak la g bkit bruntung...ujan la plk...lebat plak tu..huhu...cabaran toi...akhirnye lwat gak aku smpai..huhu...lmbat 3o minit...
xpe2..steady...

smpai sne die tnye aku rumus je...meraban aku nk ingt blik..huhu..hampeh nye voltage drop...cmne aku leh lpe rumus ko...huhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...